Останні новини
ІІІ Всеукраїнська виставка професіоналів і компаній розвитку особистості PSY & COACH EXPO!
Запрошуємо на третю Всеукраїнську виставкупрофесіоналів і компаній розвитку особистостіPSY & COACH EXPO!09 листопада 2019 року портал професіоналів розвитку особистості Websmart.Center запрошує на виставку освітніх і консультаційних послуг PSY & COACH EXPO!Виставка PS...
Відкрито набір в нову групу навчання арт-терапії.
Оновлений курс наближено до стандартів європейської освіти!  Перший модуль планується на 25-27 жовтня 2019 року. Відкрито набір в нову групу навчання арт-терапії. Оновлений курс наближено до стандартів європейської освіти! Курс спрямований на озн...
“ВСІ БАРВИ АРТ-ТЕРАПІЇ”
Чекаємо на Вас на І Київському форумі арт-терапевтичних практик "ВСІ БАРВИАРТ-ТЕРАПІЇ", який відбудеться 20 жовтня 2018 року. В нас є можливість обмінятисядосвідом, доторкнутися до мистецтва і надзвичайно провести разом час! На І Київському форумі арт-терапевтичних практик "ВСІ БАРВИАР...

Простір арт-терапії. Збірник наукових праць. Випуск 1. 2007

ЗМІСТ

ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТОРИ ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ

Старовойтов А. Тіло. Свідомість. Творчість …………………..3

Вознесенська О. Використання арт-технологій в

сімейній психотерапії………………………………………………………5

Гавріленко В. Акваінтеграція……………………………………….20

Газолішин В. Символ в пісковій психотерапії ………………29

Литвіненко Л. Психодраматичний театр Play back –

театр спілкування і дії……………………………………………………49

Назлоян Г. Душа, занурена у тіло, або дика

психотерапія………………………………………………………………….60

Нікітін В. Пластико-когнітивний підхід у тілесній

арт-терапії……………………………………………………………………..71

Смірнов В. Концептуальні основи практики йоги………….78

Старовойтов А. Маргінальна естетика арт-терапії…………85

ПРАКТИКА АРТ-ТЕРАПІЇ, АВТОРСЬКІ МЕТОДИКИ ТА КЛІНІЧНІ ВИПАДКИ

Бреусенко-Кузнєцов О. “Світи фентезі”: геополітична арт-феноменологія особистості (на прикладі роботи зі студентами, які недочувають)………………………………………102

Злочевська Л. Арт – терапія як метод розвитку мотивації до творчої праці у профорієнтаційній роботі з учнівською молоддю……………………………………….116

Омельченко І. Народна казкотерапія як засіб творчої самореалізації дітей з обмеженими мовленнєвими можливостями……………………………………………………………..126

Полякова Н. Метод „Мандала” як індикатор змін в процесі музично-корекційних занять з розумово

відсталими дітьми………………………………………………………..138

Федій О. Естетотерапія як інноваційна педагогічна технологія……………………………………………………………………..148