Останні новини
ІІІ Всеукраїнська виставка професіоналів і компаній розвитку особистості PSY & COACH EXPO!
Запрошуємо на третю Всеукраїнську виставкупрофесіоналів і компаній розвитку особистостіPSY & COACH EXPO!09 листопада 2019 року портал професіоналів розвитку особистості Websmart.Center запрошує на виставку освітніх і консультаційних послуг PSY & COACH EXPO!Виставка PS...
Відкрито набір в нову групу навчання арт-терапії.
Оновлений курс наближено до стандартів європейської освіти!  Перший модуль планується на 25-27 жовтня 2019 року. Відкрито набір в нову групу навчання арт-терапії. Оновлений курс наближено до стандартів європейської освіти! Курс спрямований на озн...
“ВСІ БАРВИ АРТ-ТЕРАПІЇ”
Чекаємо на Вас на І Київському форумі арт-терапевтичних практик "ВСІ БАРВИАРТ-ТЕРАПІЇ", який відбудеться 20 жовтня 2018 року. В нас є можливість обмінятисядосвідом, доторкнутися до мистецтва і надзвичайно провести разом час! На І Київському форумі арт-терапевтичних практик "ВСІ БАРВИАР...

VIІ Міжнародна міждисциплінарна науково-практична конференція ПРОСТІР АРТ-ТЕРАПІЇ: горизонти стосунків 2010 рік

ЗМІСТ

ТЕЗИ ДОПОВІДЕЙ

Бреусенко-Кузнєцов О. Світи казок К. І.Чуковського: феноменологічні обрії відносин героїв ……………………………………………………….

Верховенко О. Танець у мюзиклі: квінтесенція оптимізму ……………

Вознесенська О. Драматерапія як метод дослідження

колективного несвідомого …………………………………………………………….

Волкова Л. Досвід викладання курсу «Арт-терапія» у вищому навчальному закладі……………………………………………………………….

Грудій (Костєвіч) В. Контактна імпровізація – робота

зі стосунками ……………………………………………………………

Гуков О. Метод «створення казки з продовженням» у практиці психолога та психотерапевта ………………………………………….

Деркач О. Корекція поведінкових моделей школярів засобами психокорекційної казки ………………………………………………………………..

Єщенко Н., Косенко Д. Арт-терапія та соціальне мистецтво: гуманістична парадигма групової роботи ……………………………………….

Злочевська  Л. Арт-технології: символи і їх застосування у професійному самовизначенні учнівської молоді ……………………………..

Малашевська І. Музична терапія як засіб гармонізації особистості

Мельничук О. Використання елементів фольклоротерапії

у навчально-виховному процесі початкової школи ………………………..

Мова Л. Спостерігаючи кожну мить або в пошуках особистісної своєрідності ………………………………………………………………………………….

Пастернак О. Художньо–творча  діяльність  як напрямок  корекції психічного розвитку підлітків з ДЦП …………………………………………….

Плетка О. Обряд колодки – стабілізація стосунків дорослої дочки та матері (фольклорна арт-терапія) ……………………………………

Побережна Г. Музично-діагностична  психодрама як  інструмент  особистісної  психокорекції……………………………………………

Прейс І. Образ родини в бусах ……………………………………………………..

Роговик Л. Рівні спілкування та їхня коррекція у танцювально-психомоторному тренінгу на основі теорії Н.А.Бернштейна ………….

Самишкіна О. Монотипія в роботі з сім’єю ………………………………….

Скнар О. Малюнок «Я і держава»: основні напрями аналізу та

критерії оцінки ……………………………………………………………………………..

Черниш Т. Реалізація терапевтичного потенціалу музичного

мистецтва на уроках музики в початковій школі …………………….

Шевченко В. Метод мандали як експрес-діагностика при вивчені архетипічних складових особистості ………………………………….

ТВОРЧІ МАЙСТЕРНІ

Бреусенко-Кузнєцов О. «Шлях Героя – вибір долі»: взаємостосунки з фатумом ……………………………………………………………

Буценко Н. Практика сакральної архітектури тіла. зцілення та вивільнення по молитві…………………………………………………

Вознесенська О. Красуня в полоні у чудовиська: можливості драматерапії …………………………………………………………………………………

Волкова Л., Єщенко Н. Квалітативне пластикування. Тема: «Чоловіче й жіноче» ……………………………………………………………………..

Галіцина Л. Вправа «Витинанка. Лялька» ……………………………………

Любарець О., Лобанов С. Робота з іграшками у гештальт-підході ..

Мова Л., Скнар О. Таємниці взуттєвої шафи або в пошуках нових можливостей ………………………………………………………………………………..

Мовсесян А. Використання тілесно-орієнтованого підходу в дослідженні невербальних взаємовід­но­син «Тіло, почуття, стосунки та інші радощі життя»…………………………………………………

Овчарек К, Ліщук Н. Розвиток взаємодії клієнт-терапевт у кон­тексті позитивної психотерапії на прикладі роботи з малюнком ……

Науменко О. Мандрівка в живу казку……………………………………………

Побережна Г. «Камінь спотикання» ……………………………………………..

Роговик Л. Ритм як засіб адаптації до партнерського спілкування у групі …………………………………………………………………………………………….

Савінов В. Плейбек-конструювання нонфінальности стосунків …….

Самышкина О. Виготовлення російської народної

ляльки «крупеничи»……………………………………………………

Сидоркіна М. Спільна художня творчість дітей та батьків як шлях до гармонізації сімейних стосунків: сімейна арт-терапевтична студія ……………………………………………………………………………………………

Тамакова Т. Старі пісні про головне……………………………………………

ТВОРЧІ ЛАБОРАТОРІЇ

Бабенко Ю. Фелтінг (валяння)…………………………………………

Буренкова О. Лялька як відображення особистого світу ……………….

Голубєва О. Анімація – родинний ресурс чи провокація ……………….

Дьонгес Е. Цілюща сила евритмії …………………………………………………

Пінчук К. Писанковий свiт великого посту …………………………………..

Плетка О. Зустріч на Ельбі….…………………………………………..

Протасова С. Музикальна терапія, грунтована на антропології …….

Шевченко В. Театр з тіста ……………………………………………………………

 

 

 

4

6

 

9

 

13

 

14

 

16

 

19

 

20

 

23

25

 

27

 

30

 

32

 

35

 

37

40

 

42

48

 

51

 

55

 

59

 

 

 

61

 

62

 

63

 

67

69

72

 

73

 

 

75

 

79

80

81

 

81

83

 

84

 

 

88

90

 

 

92

93

96

97

101

103

105

106