Останні новини
ІІІ Всеукраїнська виставка професіоналів і компаній розвитку особистості PSY & COACH EXPO!
Запрошуємо на третю Всеукраїнську виставкупрофесіоналів і компаній розвитку особистостіPSY & COACH EXPO!09 листопада 2019 року портал професіоналів розвитку особистості Websmart.Center запрошує на виставку освітніх і консультаційних послуг PSY & COACH EXPO!Виставка PS...
Відкрито набір в нову групу навчання арт-терапії.
Оновлений курс наближено до стандартів європейської освіти!  Перший модуль планується на 25-27 жовтня 2019 року. Відкрито набір в нову групу навчання арт-терапії. Оновлений курс наближено до стандартів європейської освіти! Курс спрямований на озн...
“ВСІ БАРВИ АРТ-ТЕРАПІЇ”
Чекаємо на Вас на І Київському форумі арт-терапевтичних практик "ВСІ БАРВИАРТ-ТЕРАПІЇ", який відбудеться 20 жовтня 2018 року. В нас є можливість обмінятисядосвідом, доторкнутися до мистецтва і надзвичайно провести разом час! На І Київському форумі арт-терапевтичних практик "ВСІ БАРВИАР...

Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції з міжнародною участю Простір арт-терапії: образи, проблеми, ресурси 2007 рік

ЗМІСТ

Бернадська Дарія. Творча діяльність – шлях до розвитку особистості……..5

Божор Олена. Психологічна допомога дитячим будинкам сімейного типу   ..6.

Бреусенко-Кузнєцов Олександр. Проблеми арт-терапевтичного руху в дзеркалі спільної казки………………………………………………………………………8

Вознесенская Олена. Три погляди на функції арт-терапевта…………………..13

Газолішин Владислав. Арт-терапевтичний  простір повертає довіру ………16

Деркач Оксана. Перспективи використання арт-терапевтичних технік у навчально- виховному процесі сучасної школи …………………………………….19

Єщенко Наталія. Квалітативна відповідність особливостей дитячого віку і колористики  здорового предметно-прострового середовища…………………….21.

Злочевська Людмила. Арт-терапія як ефективний метод розвитку і професійного самовизначення у профорієнтаційній роботі з учнівською молоддю…………………………………………………………………………………………23Калашнік Анастасія. Розвиток емоційного інтелекту та активізація самопізнання майбутніх психологів…………………………………………………….26

Копитін Олександр. Деякі проблеми розвитку арт-терапії  у східній

Європі в загальноєвропейському контексті…………………………………………..28

Косенко Даніїл. Терапевтичний вплив формоутворюючих принципів в оформленні інтер’єрів ………………………………………………………………………32

Латуненко Юлія. Діти, котрих б’ють, та їх малюнки ……………………………34

Лушин Павло. Психологічний захист: психоімунологічний і екофасилітативний контекст аналізу ……………………………………………………36

Мова Людмила. Танцювально-руховий шлях розвитку професійної свідомості психолога ………………………………………………………………………..41

Найдьонова Любов. Арт-терапія в інформаційну епоху: від віртуальності

до справжності…………………………………………………………………………………42

Плетка Ольга. Використання казкотерапії при роботі з підлітками…………44

Пов’якель Надія. Арт-терапевтичні психотехнології у розвитку творчого потенціалу саморегуляції майбутнього психолога-практика ……………………46

Сакович Наталія. Ігри на піску як спосіб моделювання і

конструюровання реальності………………………………………………………………50

Сидоркіна Марина. Роль творчої взаємодії дітей з батьками для розвитку дитини…………………………………………………………………………………………….52

Скрипник Тетяна. Специфіка програми музичної терапії для дітей з аутизмом…………………………………………………………………………………………54

Стадник Володимир. Досвід використання елементів арт-терапії в роботі психолога дитячого оздоровчого табору ………………………………………………56

Старовойтов Андрій. Психотерапевтичні аспекти фотографії………………57

Хужіна Надія. Вплив мистецтва Шри Чинмоя на дітей і дорослих…………60

Чорна Лідія. Творчість – універсальна характеристика діяльності

людини …………………………………………………………………………………………62

Schuld Heleen, Hulshof Egbert. General information about the course in art therapy in the netherlands ………………………………………………………………….63

Шульд Хелеен, Хулсхоф Егберт. Відомості  про курс арт-терапії в Нідерландах…………………………………………………………………………………..64

Матеріали майстер-класів і творчих лабораторій

Бреусенко-Кузнєцов Олександр. Майстер-клас: «Спільне

картографування світу фентезі»………………………………………………………..67

Буценко Наталія. Майстер-клас: «Дитяча  програма  школи «сакральна архітектура тіла»…………………………………………………………………………….68

Винницька Уляна. Майстер-клас: «Всесвіт мого „Я”» (танцювально-руховий напрямок) …………………………………………………………………………70

Газолішин Владислав. Майстер-клас з піскової психотерапії: «Стихії

душі, або ресурси людини в повітрі, воді, вогні, землі»…………………………73

Вознесенська Олена. Майстер-клас: «Виткати килим долі…»………………76

Голубєва Олена, Мельніченко Сергій. Лабораторія: «Вхопити Міккі-Мауса»…………………………………………………………………………………………..78

Горностай Павло. Майстер-клас: «Використання  малюнку

в психодрамі та інших методах дії»……………………………………………………81

Грабская Ірина. Арт-виступ: «Про театр PLAY-BACK»………………………83

Гундертайло Юлія. Майстер-клас: «Дзеркальний світ малюнка»…………..85

Гуцол Світлана. Майстер-клас: «Ігрова методика «Метафора психотерапевтичної взаємодії»………………………………………………………….85

Дутка Світлана. Майстер-клас: «Африканські мотиви»……………………….87

Єщенко Наталія. Майстер-клас: «Особливості дитячого віку й терапевтичні властивості різних видів кольору»……………………………………………………..89

Злочевська Людмила. Майстер-клас: «Професійне самовизначення методами арт-терапії: Методика «Психологічні виміри професійного «Я»..90

Конашкова Алла. Майстер-клас: «Багатство: мрії чи реальність?» ………..91

Костевич Вероніка. Майстер-клас: «Дослідження міжособистісних

відносин в танці, рухах, доторку»……………………………………………………….92

Котеленко Олена. Майстер-клас: «Робота з голосом в танцювально-

руховій терапії» (побудований на матеріалі програми «Тіло голосу»)………94

Латуненко Юлія. Майстер-клас: «Море хвилюється раз…»: ігрова  арт-терапевтична робота з емоціями у дітей і підлітків»………………………………95