VI Міжнародна науково-практична конференція з міжнародною участю ПРОСТІР АРТ-ТЕРАПІЇ : хаос, структура, стихія 2009 рік


 

ЗМІСТ

ТЕЗИ ДОПОВІДЕЙ

Акуленко Т.С. Вплив батьківської сім’ї на формування

уявлень про майбутню сім’ю у юнаків ………………………..

Андрейчин С.Р. Досвід застосування арт-методів у роботі з практичними психологами системи освіти…………………….

Аскандарова Е.Е. Переваги і обмеження дискурсивної

психотерапії ……………….…………………….…………….....

Бреусенко-Кузнєцов О.А. Легенда і ландшафтна

легендотерапія…………………….…………………….………..

Войтюк А.В. Театр як інтегрований метод соціально-психологічного розвитку особистості ……………………........

Волкова Л.М. Еврітмія – цілительне мистецтво руху ……….

Гундертайло Ю.Д. Арт-терапія у оптимізації життєвих

завдань особистості …………………….…………………….…

Дерлиця М.В. Арт-терапія як засіб соціальної адаптації першокласників …………………….…………………….……...

Колесниченко Т.В. Хаос, структура, стихія в художніх

образах …………………….…………………….……………….

Костюк А.В. Використання арт-терапевтичних методів у психологічному супроводі оперативно-службової діяльності органів внутрішніх справ …………….…………………….…..

Ленів З.П. Особливості діяльності арт-терапевтичного

”інклюзивного центру творчого розвитку дітей калинонька”..

Мова Л.В. Просторове свавілля у композиційній структурі ...

Найдьонова Л.А. Арт-терапія віртуальністю і віртуалізована арт-терапія …………………….…………………….…………..

Осадчук Л.А. Оригами – новий перспективний напрям

в арт-терапії ………….…………………….…………………….

Панібудьласка Т.В. Використання методики “каракулі” у відділені психіатричної лікарні …………….…………………..

Побережна Г.І. Музична терапія в україні: Від хаосу до структури …………….…………………….…………………….

Роговик Л.С. Зміст і структура танцювально-

психомоторно­го тренінгу: тіло. Танець. Розум. Почуття …….

Савінов В.В. Психологічний театр імпровізації Рlayback …...

Самишкіна О.В. Монотипія у роботі з сім’єю в соціальній службі …………….…………………….……………………......

Середа О.Ю. Застосування арт-терапії у профорієнтаційному психолого-консультативному тренінгу .……………………....

Стадник В.А. Використання засобу казкової історії

у викладаванні курсу зоопсихологии .……………….……… ..

Степанчук О.С. Психотерапевтичний процес

у гештальт-підході як спосіб актуалізації позитивного

я-образу у дітей старшого дошкільного віку .…………………

Філатова О.А. Використання психогімнастики у системі психокорекції хворих на сурдомутизм .…………………….....

Філь О.В. Використання техніки “Казкові фігурки

у казкотерапевтичній роботі зі студентами .…………………..

Шевченко В.Г. Використання сінестезій у терапевтичній, розвивальній і психонетичній практиці методом ампліфікації природних архетипів……….…………………….……………...

Шевченко В.Г. Розмова на склі……….…………………….…

ТВОРЧІ МАЙСТЕРНІ

Аскандарова Е.Е. Страх близькості ….………………………

Бреусенко-Кузнєцов О.А. Метод “Геополітична утопія” …..

Буценко Н.Д. Онтологічні закони, психосоматика і

сакральна архітектура тіла ……….…………………….……….

Гавриш О.В. Фольклорна арт-терапія у реабілітації людей

з проблемами психічного здоров’я ……………….…………....

Григоровська Л.В., Найдьонов М.І. Терапевтичні ефекти розв’язання музичних задач ………………….…………………

Заболотна Н.Л. Через образ, метафору клієнта, через роботу з його тілом до стратегії вирішення проблеми ……….……….

Злочевська Л.С. Магніт жіночності ………………….……….

Моцак Н.А. “У потоці світла”. Мистецтво медитативної

художньої творчості як шлях для саморозкриття і один

із засобів творчої самореалізації ……….……………………....

Овчарек К.В. Використання притч, історій та метафор

(казкотерапія у руслі позитум-підходу) ………….…………….

Оруджова Ж.А. Cтворенння світу”(інтеграція казкотерапевтичних и арт-терапевтичних методів) ………….…………..

Осадчук Л.А. Оригами как интегральный метод

в арт-терапии ….…………………….…………….…………......

Побережна Г.І. Засіб трансформації вродженої поведінкової моделі ………….…………………….…………….………….....

Роговик Л.С. Тіло. Танець. Розум. Почуття ………….………

Самишкіна О.В. Мантія достотності …………………………

Скнар О.М. Прикраса гейші …………………………………..

Шевченко В.Г. Особливості “манко-терапії” ………………...

Шльонська О.О. Психологічний аналіз дитячого малюнку ...

ТВОРЧІ ЛАБОРАТОРІЇ

Вознесенська О.Л., Савінов В.В. Чоловік і жінка: драма і терапия………………………………………………...………….

Волкова Л.М. Психологія кольору: взаємодія з кольором

Кітаєва B.П. Про що “говорять” ваши ноги? Или “она идет по жизни смеясь…” ……………………………………………..

Мова Л.В. “Алфавіт” творчості ………………………………..

Осипук Е.М. Озеро душі: використання роботи в колі

з дітьми і підлітками …………………………………………….

Плетка О.Т. “в кожній краплині прихована сніжинка, в кожній сніжинці дрімає краплина” …………………………………

Хофленд К.А. Метод “Монарт у навчанні малюванню”……..