VIІІ Міжнародна міждисциплінарна науково-практична конференціяПРОСТІР АРТ-ТЕРАПІЇ: витоки натхнення, 2011


VIІІ Міжнародна міждисциплінарна

науково-практична конференція

Київ, 24-26 лютого 2011

ТЕЗИ ДОПОВІДЕЙ

Алієва Е. Текстові карточки з серії «ігри для дорослих» як психотерапевтичний інструмент в роботі казкотерапевта …..

Андрейчин С. Психолог в школі: арт-методи в діагностиці, корекції та рефлексії …………………………………………….

Бреусенко-Кузнєцов О. Піскові лабіринти …………………..

Вознесенська О. Робота з психологічними границями

в арт-терапії………………………………………………………

Волкова Л. Досвід використання засобів і технік арт-терапії у роботі з дітьми і дорослими в рамках соціального проекту університету ім. Б. Грінченка …………………………………..

Галіцина Л. Опанування керівниками в галузі освіти

мистецтва взаєморозуміння, або розвиток емоційного

інтелекту засобами арт-терапії ………………………………...

Грибенко І. Методика  «я в просторі групи» …………………

Gusewski Gunna, Schweiz. Eurythmie ………………………….

Гузевскі Г. Лікувальна евритмія………………………………..

Деркач О. Арт-педагогіка як технологія життєтворчості ........

Дячук Н.  Музичне мистецтво як психотерапевтичний засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи ………………………………………………………..…...

Єрмусевич О. Методика «Сімейна дошка» як засіб розвитку комунікації в сімейних системах ………………………….……

Єщенко Н., Косенко Д. Безпредметне мистецтво: джерело нових підходів у арт-терапевтичній роботі ……………….…..

Іваннікова М. Можливості організації творчої діяльності у груповій роботі психолога ……………………………………...

Мова Л. Можливість діяти або Просто про взуття …………...

Назаревич В. Основні завдання з організації арт-терапевтич­ного простору ………………………………………………..…..

Плетка О. Гендерний аспект у діаді відносин ……………..…

Подкоритова Л. Джерела психологічної енергії і натхнення студентів-психологів (результати емпіричного дослідження)..

Сергієнко І. Із досвіду арт-терапевтичної практики у США…

Скнар О. Досвід роботи з малюнковою методикою «Я як взуття», або Чарівний світ взуття …………………………..…..

Філь О. Використання техніки «острів скарбів» у процесі професійної підготовки студентів …………………………..…

Чаплинська Ю. Використання фальцування в арт-терапії: методика «Квіткова композиція сім’ї»…………………………

Чепиженко О. «П’ять елементів» У-син в арт-терапії ……….

ТВОРЧІ МАЙСТЕРНІ

Бреусенко-Кузнєцов О. Техніка систематичної абсурдизації.

Вознесенська О., Савінов В. Тіло в театрі або Театр тіла .….

Волкова Л. Таємниця дитячих малюнків і інтерпретація образотворчої діяльності дорослих в арт-терапії ………………..

Галіцина Л. Методика «Витинанка «Дерево»:

відчуй силу роду» ……………………………………………….

Гундертайло Ю. Мистецтво насолоди . ………………………

Деркач О. Корекція поведінкових стереотипів дітей дошкіль­ного та молодшого шкільного віку засобами арт-педагогіки....

Заболотна Н. Робота з дітьми та сім’єю: відображення

внутрішнього світу у кольорі, формі та лініях ………………...

Любарець О., Лобанов С. Як у родині виховати

залежну особу ……………………………………………………

Мазур З. Лікувальна евритмія ………………………………….

Моцак Н. Каліграфія як високий вид мистецтва та один з методів арт-терапії ………………………………………………

Протасова С. Витоки натхнення у музиці……………………..

Самишкіна О. Відносні казки або Казкові відносини ……….

Скнар О. Фея – джерело натхнення, або Пошук

чарівних ресурсів ……………………………………….……….

ТВОРЧІ ЛАБОРАТОРІЇ

Голубєва О. Цей загадковий тривожний саспенс……………

Єщенко Н., Косенко Д. Безпредметне мистецтво: джерело нових підходів в арт-терапевтичній роботі ……………………

Мова Л. Реалізувати мрію: улетіти догори або заземлитися?..

Плетка О. Сім’я як плацдарм наших потреб ………………….

 

 

4

 

8

10

 

12

 

 

18

 

 

20

24

26

27

28

 

 

33

 

36

 

38

46

 

49

 

52

57

60

 

63

 

65

 

70

 

73

78

 

83

84

 

91

 

92

94

 

95

 

96

 

97

98

 

99

102

103

 

106

 

109

 

111

113

115