Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції з міжнародною участю Простір арт-терапії: образи, проблеми, ресурси 2007 рік


 

ЗМІСТ

Життя як творчість. 3

Тези доповідей

Бернадська Дарія. Творча діяльність – шлях до розвитку особистості........5

Божор Олена. Психологічна допомога дитячим будинкам сімейного типу   ..6.

Бреусенко-Кузнєцов Олександр. Проблеми арт-терапевтичного руху в дзеркалі спільної казки.................................................................................8

Вознесенская Олена. Три погляди на функції арт-терапевта.......................13

Газолішин Владислав. Арт-терапевтичний  простір повертає довіру .........16

Деркач Оксана. Перспективи використання арт-терапевтичних технік у навчально- виховному процесі сучасної школи ...........................................19

Єщенко Наталія. Квалітативна відповідність особливостей дитячого віку і колористики  здорового предметно-прострового середовища.........................21.

Злочевська Людмила. Арт-терапія як ефективний метод розвитку і професійного самовизначення у профорієнтаційній роботі з учнівською молоддю......................................................................................................23Калашнік Анастасія. Розвиток емоційного інтелекту та активізація самопізнання майбутніх психологів.............................................................26

Копитін Олександр. Деякі проблеми розвитку арт-терапії  у східній

Європі в загальноєвропейському контексті..................................................28

Косенко Даніїл. Терапевтичний вплив формоутворюючих принципів в оформленні інтер’єрів .................................................................................32

Латуненко Юлія. Діти, котрих б’ють, та їх малюнки .................................34

Лушин Павло. Психологічний захист: психоімунологічний і екофасилітативний контекст аналізу ............................................................36

Мова Людмила. Танцювально-руховий шлях розвитку професійної свідомості психолога ...................................................................................41

Найдьонова Любов. Арт-терапія в інформаційну епоху: від віртуальності

до справжності.............................................................................................42

Плетка Ольга. Використання казкотерапії при роботі з підлітками............44

Пов’якель Надія. Арт-терапевтичні психотехнології у розвитку творчого потенціалу саморегуляції майбутнього психолога-практика ........................46

Сакович Наталія. Ігри на піску як спосіб моделювання і

конструюровання реальності........................................................................50

Сидоркіна Марина. Роль творчої взаємодії дітей з батьками для розвитку дитини..........................................................................................................52

Скрипник Тетяна. Специфіка програми музичної терапії для дітей з аутизмом......................................................................................................54

Стадник Володимир. Досвід використання елементів арт-терапії в роботі психолога дитячого оздоровчого табору ......................................................56

Старовойтов Андрій. Психотерапевтичні аспекти фотографії..................57

Хужіна Надія. Вплив мистецтва Шри Чинмоя на дітей і дорослих............60

Чорна Лідія. Творчість – універсальна характеристика діяльності

людини ......................................................................................................62

Schuld Heleen, Hulshof Egbert. General information about the course in art therapy in the netherlands ............................................................................63

Шульд Хелеен, Хулсхоф Егберт. Відомості  про курс арт-терапії в Нідерландах...............................................................................................64

Матеріали майстер-класів і творчих лабораторій

Бреусенко-Кузнєцов Олександр. Майстер-клас: «Спільне

картографування світу фентезі».................................................................67

Буценко Наталія. Майстер-клас: «Дитяча  програма  школи «сакральна архітектура тіла»........................................................................................68

Винницька Уляна. Майстер-клас: «Всесвіт мого „Я”» (танцювально-руховий напрямок) ....................................................................................70

Газолішин Владислав. Майстер-клас з піскової психотерапії: «Стихії

душі, або ресурси людини в повітрі, воді, вогні, землі»..............................73

Вознесенська Олена. Майстер-клас: «Виткати килим долі…»..................76

Голубєва Олена, Мельніченко Сергій. Лабораторія: «Вхопити Міккі-Мауса»........................................................................................................78

Горностай Павло. Майстер-клас: «Використання  малюнку

в психодрамі та інших методах дії»............................................................81

Грабская Ірина. Арт-виступ: «Про театр PLAY-BACK»...........................83

Гундертайло Юлія. Майстер-клас: «Дзеркальний світ малюнка»..............85

Гуцол Світлана. Майстер-клас: «Ігрова методика «Метафора психотерапевтичної взаємодії»...................................................................85

Дутка Світлана. Майстер-клас: «Африканські мотиви»............................87

Єщенко Наталія. Майстер-клас: «Особливості дитячого віку й терапевтичні властивості різних видів кольору»..............................................................89

Злочевська Людмила. Майстер-клас: «Професійне самовизначення методами арт-терапії: Методика «Психологічні виміри професійного «Я»..90

Конашкова Алла. Майстер-клас: «Багатство: мрії чи реальність?» ...........91

Костевич Вероніка. Майстер-клас: «Дослідження міжособистісних

відносин в танці, рухах, доторку»................................................................92

Котеленко Олена. Майстер-клас: «Робота з голосом в танцювально-

руховій терапії» (побудований на матеріалі програми «Тіло голосу»).........94

Латуненко Юлія. Майстер-клас: «Море хвилюється раз…»: ігрова  арт-терапевтична робота з емоціями у дітей і підлітків»....................................95