Останні новини
ІІІ Всеукраїнська виставка професіоналів і компаній розвитку особистості PSY & COACH EXPO!
Запрошуємо на третю Всеукраїнську виставкупрофесіоналів і компаній розвитку особистостіPSY & COACH EXPO!09 листопада 2019 року портал професіоналів розвитку особистості Websmart.Center запрошує на виставку освітніх і консультаційних послуг PSY & COACH EXPO!Виставка PS...
Відкрито набір в нову групу навчання арт-терапії.
Оновлений курс наближено до стандартів європейської освіти!  Перший модуль планується на 25-27 жовтня 2019 року. Відкрито набір в нову групу навчання арт-терапії. Оновлений курс наближено до стандартів європейської освіти! Курс спрямований на озн...
“ВСІ БАРВИ АРТ-ТЕРАПІЇ”
Чекаємо на Вас на І Київському форумі арт-терапевтичних практик "ВСІ БАРВИАРТ-ТЕРАПІЇ", який відбудеться 20 жовтня 2018 року. В нас є можливість обмінятисядосвідом, доторкнутися до мистецтва і надзвичайно провести разом час! На І Київському форумі арт-терапевтичних практик "ВСІ БАРВИАР...

БРЕУСЕНКО-КУЗНЄЦОВ Олександр Анатолійович

Психолог, казкотерапевт, сімейний терапевт, член Правління Арт-терапевтичної асоціації м. Києва. Кандидат психологічних наук; в 2000 г. захистив дисертацію „Динаміка цінністно-смислової сфери особистості в умовах екзистенційної  кризи”.

Працює в НТУУ „Київський політехнічний інститут”, доцент кафедри психології і педагогіки.

Сфера наукових інтересів: казкотерапія і психологія казки, арт-терапія, психологія особистості, історія психології, філософська психологія, психологія міфологічних форм свідомості.

Автор більш ніж 60 наукових праць, серед яких 3 монографії: “Г.И.Челпанов: период профессорства в Университете Св. Владимира (г. Киев, 1892-1907 г.г.)” (у співавторстві з В.А. Роменцем, І.П.Манохою, 2000 р.);   „Казни Египетские. К экзистенциально-психологическим истокам современного мифотворчества” (2004 р.); „Опыт сказочничества. Динамика ценностно-смысловой сферы личности в условиях экзистенциального кризиса” (2005 р.).В галузі казкотерапії є автором оригінальних технік: „Створення чарівної казки” і „Спільне створення казки”, що використовуються для індивідуальної та групової роботи відповідно. В своїй терапевтичній роботі сполучає створення казок з малюванням